قوانین و مقررات

قبل از ثبت ­نام
  • برای اطلاع ازجزئیات هریک از دوره­ های آموزشی کانون کارگزاران به سامانه sts.seba.ir مراجعه نمایید.
  •  مخاطبان برای ثبت­ نام در دوره­ های آموزشی، ابتدا باید عضو سامانه sts.seba.ir شوند.
  • متقاضیان انحصاراً از طریق پنل کاربری شخصی خود اقدام به ثبت­ نام نمایند.
نحوه پرداخت شهریه
  • دانش ­پذیران برای پرداخت هزینه دوره ­های آموزشی ثبت­ نام شده، صرفاً باید از طریق درگاه پرداخت آنلاین سامانه اقدام نمایند.
  • نکته: تخفیف 25 درصدی اشخاص وابسته به اعضا و سایر نهادهای مالی صرفا در زمان ثبت نام از طریق بارگذاری معرفی نامه و زدن گزینه اعمال تخفیف قابل استفاده می باشد و هیچ گونه مسئولیتی بابت اعمال تخفیف بعد از ثبت نام متوجه کانون نمی باشد.                                                                                                                                                             
  • متقاضیان محترم حتما پیش از ثبت نام در دوره های مختلف به برنامه زمان بندی کلاس های آموزشی توجه فرمایید تا از تداخل زمانی کلاس های ثبت نام شده جلوگیری به عمل آید. لازم به ذکر است در صورت عودت به دلیل تداخل زمانی در دوره های آموزشی ثبت نام شده توسط فرد، طبق قواعد مالی آموزش کانون 30 درصد از مبلغ شهریه کسرو الباقی عودت می شود.
 بعد از ثبت ­نام
  • برنامه زمان­­ بندی کلاس­ ها و دوره­ های آموزشی در قسمت "چاپ برنامه هفتگی" پروفایل کاربری هر فرد قابل مشاهده می­ باشد.
 اطلاعات بیشتر
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره­ های آموزشی کانون و نحوه شرکت در آن­ها می­ توانید با کارشناسان آموزش با شماره 021- 84087 داخلی 2، تماس حاصل نمایید.
با توجه به استقبال از دوره­های آموزشی کانون اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به ثبت­نام و ارسال مدارک مورد نیاز می­نمایند.

ضوابط آموزشی
 

  • دانش­پذیران در مدت حضور در محیط آموزشی در قبال برخورداری از خدمات آموزشی موظف به امانت­داری و محافظت از امکانات آموزشی در دسترس شامل تمامی اقلام محیطی نظیر وسایل الکترونیکی، تجهیزات کلاس و سیستم سرمایش و گرمایش می­ باشند.
  • دانش­پذیران صرفاً می­توانند در محیط آموزشی (طبقه اول و دوم ساختمان کانون) حضور یابند و از حضور در بخش اداری و نیز راه­پله­های منتهی به آن اجتناب نمایند.
  • دانش ­پذیران موظفند هنگام خروج از کلاس­ و در راهرو­ها سکوت را رعایت نمایند.
  • دانش ­پذیران باید نظافت عمومی محیط آموزشی را رعایت نمایند.
  • دانش ­پذیران حتی­ الامکان باید 15 دقیقه پیش از شروع کلاس تا نهایتا 15 دقیقه پس از شروع کلاس در محل کلاس طبق برنامه زمان بندی دوره مربوطه به خود حضور یابند.
  • دانش ­پذیران باید در هنگام حضور در کلاس نظم و ادب را رعایت نمایند. در غیر این صورت استاد می­ تواند، با وجود حضور فیزیکی فرد در کلاس، وی را غایب منظور نماید.
  • حضور دانش­پذیران در دوره­های "مشمولان قبولی مشروط به تکدرس"، "تمدید اعتبار گواهی­نامه­ های حرفه­ای"، "پذیرش سفارش مشتریان"،"ویژه اخذ گواهی­نامه معامله­ گری بازار سرمایه، "نظارت و کنترل داخلی شرکت­ های کارگزاری" و "معامله­ گر برخط گروهی" الزامی است؛ از این­ رو دانش­پذیران موظفند جهت جلوگیری از هرگونه مشکل، حضور خود را با کارشناس اجرایی آموزش در لیست حضور و غیاب در روز کلاس مربوطه بررسی نمایند.
  • دانش­ پذیران می­ توانند اعتراض خود به نتایج آزمون­ های کانون را فقط تا حداکثر 3 روز کاری پس از اعلام نتایج اولیه آزمون، صرفا به صورت مکتوب، به شماره  89789973 ارسال نمایند. زمان رسیدگی به اعتراض و اعلام نتیجه به فرد معترض تا 3 روز کاری پس از پایان مهلت قانونی اعتراض توسط مدیریت آموزش انجام گرفته و نتایج اعتراضات از جانب کارشناسان واحد آموزش به اطلاع معترضین خواهد رسید. لذا از تماس تلفنی جهت پیگیری نتایج اعتراضات با واحد آموزش خودداری نمایند.
  • دانش ­پذیران باید در نگهداری و محافظت از وسایل شخصی خود کوشا باشند. کانون هیچ­گونه مسئولیتی در قبال اشیاء شخصی گمشده دانش ­پذیران ندارد.
  • هیچ­گونه گواهی، اعم از پزشکی، تحصیلی و...، برای توجیه غیبت در کلاس­های الزامی مورد قبول کانون نمی­ باشد.
  • ارائه کارت شناسایی معتبر عکس ­دار هنگام حضور و غیاب کلاس­ ها و برگزاری آزمون­ ها الزامی است.
  • جهت پرهیز از مشکلات احتمالی، امکان جابه­ جایی کلاس­ ها از سوی دانش­ پذیران و یا رزرو دوره وجود ندارد.
 در صورتی که از کلاس های مجازی کانون استفاده می کنید به موارد ذیل توجه نمایید:
  1. بستر اینترنت با حداقل سرعت 256 کیلوبیت بر ثانیه مورد نیاز است. )برای دورههایی که امکان بهرهگیری از تصویر استاد از طریق وبکم میباشد، حداقل سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه میباشد(.
  2. دانشپذیران از تمامی مرورگرهای موجود مانند Firefox،GoogleChrome، Internet Explorer،Safari ،MicrosoftEdge و... میتوانند جهت اتصال و ورود به کلاس استفاده نمایند. ترجیحاً از مرورگرهای Firefox و Chrome استفاده شود. همچنین به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، نسبت به بروز بودن مرورگر خود اطمینان حاصل نمایید.
  3. افزونهی Adobe Flash Player میبایست بر روی مرورگر مورد استفاده نصب شده باشد. جهت دریافت افزونه روی این لینک  کلیک کنید. (در صورت استفاده از افزونههای دیگر برای اجرای فرمت فلش، نیاز به نصب این افزونه نیست.(
  4. در هنگام اتصال و حضور مجازی در کلاس، وبکم رایانهای که از آن استفاده میکنید را (در صورت وجود) غیرفعال کرده و از آن استفاده ننمایید.
  5. جهت استماع بهینهی صدای استاد از بلندگو و یا هدفون مناسب استفاده نمایید. (قبل از شروع کلاس از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید).
  6. در صورت امکان طرح سؤال به صورت غیرنوشتاری در کلاس مجازی و از طریق صوت، عملکرد میکروفون رایانهی خود را از قبل بررسی نمایید.
  7. در زمان اتصال به کلاس ترجیحاً از سایر نرمافزارها استفاده ننمایید.
  8. قبل از شرکت در دوره های مجازی مطالعه این فایل توصیه می گردد.

نحوه انصراف
انصراف از شرکت در دوره ­های کانون پس از ثبت­ نام، مستلزم ارسال  " درخواست عودت"  از طریق پروفایل خود و به شرح ذیل می ­باشد :
  • در صورت برگزار نشدن دوره، کل مبلغ شهریه به دانش ­پذیر عودت خواهد شد.
  • در صورتی­ که تاریخ درخواست انصراف کتبی بیش از یک هفته قبل از تاریخ شروع دوره باشد، مبلغ شهریه پس از کسر 30 % از مبلغ کل شهریه به دانش ­پذیرعودت داده خواهد شد.
  • در صورتی­ که تاریخ درخواست انصراف کتبی کمتر از یک هفته قبل از تاریخ شروع دوره باشد، مبلغ شهریه پس از کسر 50% از مبلغ کل به دانش ­پذیرعودت داده خواهد شد.
  • چنانچه دانش ­پذیر پس از برگزاری دوره و یا در طول دوره، درخواست انصراف از ثبت ­نام و عودت شهریه پرداخت شده را نماید، کانون هیچ­ گونه مسئولیتی را در قبال عودت شهریه نخواهد داشت.
  • درخواست انصراف و عودت شهریه ویژه دوره­ های آموزشی بوده و کانون هیچ­گونه مسئولیتی در قبال عودت شهریه آزمون­ های ثبت ­نام شده، نخواهد داشت.
 

<